Wednesday

Hello!
Ja idag är det Onsdag och bara tre dagar kvar till Balen:)
Gud vad jag längtar att bara kunna känna sig så fin är ju helt underbart!
Idag sov jag enda till 11.00 kändes jätte skönt måste jag bara säga. Men nackdelen va ju att inte Älskling låg brevid mig han satt just då på bussen påväg till GBG men klassen, så det blev ingen morgonmys:( SNYFT
Men jag gick upp nästan direkt gjorde iordning mig en mycket fräsig frukost. Skit va god den blev ska nog göra om detta imon.
Sen efter frukosten gjorde jag mig iordning för att gå ner mot stan! Hade en hel del att fixa innan allt är inhandlat inför balen. Väntade på att Jennie skulle höra av sig för vi skulle ju gå på stan. men så blev det tyvärr inte. Hon Var fortfarande på Sturlö:(
Så jag fick be patrics mamma om hon ville hjälpa mig för jag hade mycket att fixa och skulle inte klara av det själv.
Men allt blev fixat plus lite till Tack världens bästa svärmor för all hjälp idag. Och jag vet att jag är väldigt kräsen men det är lika bra det!

Jag inhandlade:

Min studentklänning

En jätte fin sjal till balklänningen

Smink

Strasspärlor till håruppsättningen

Härförlägning

Nagellack


Så dagen va ju inte så billig.

Sen nu sitter jag hemma. Och har jätte tråkigt saknar min pojkvän något så fruktansvärt känns jätte konstigt detta.
Hoppas att han har det kul där och åker många karuseller"!!

Imon blir det även staden då med Patrics mamma hämta mig imon runt 12 så ska jag se om Jennie kommer in då:)
JAg får hoppas på det för vi ska fixa massa presenter imon.

Natti Natti

Nu ska jag kolla en film och vänta på att älsko ska ringa mig!




Idag fylle mannen i mitten 19 år:=0
Grattis underbara Andreas på din stora dag<3


♥♥♥

Natti Natti
Ses imon
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0