Tjo!

Nu va det ett tag sen jag skrev!
Gårdagen bestod av att sova till 10.00 sen vad 11.00 så va det skola bakfull och dan som jag va!!
Festade med mina underbara människor:)
Helt sjukt kul hade jag´. Måste verkligen göras om snart Sara , Andreas, Patric och dennis:) wiie mycket skratt och lite tårar ( AV GLÄDJE) hihi

Sen efter skolan blev det en runda på stan med Jennie:)
Alltid lika skoj med dig gumman. Hittade massa skit men ändå mycket som va ett måste som jag skulle ha till balen!
Nu är det inte lång tid kvar:) Wiie*
Efter stan kilade jag upp till Älsko och hjorde mig iordning för kvällen. Va ute och firade Andreas för han fyller år idag:9
Blev att vi firade honom igår för alla hade så mycket att göra idag.
Vi åt på THAI RESTURANGEN helt sjukt gott va det. Nackdelen va väl att det kändes som att dem ville bli av med oss alla hade inte  ens ätit klart och dem kom bara och tog bort allt!
Det va den ände minus poängen. Hade dem inte gjort så, så hade dem fått lite driks men det blev inge!..


Sen bar det av till Palybar Jag, Anderas, Älsko och Sara:)
Jennie skulle tyvärr i väg till Sturkö!!!!
Blev en mycket mysig kväll.
Klockan 21.00 va älsko och jag hemma hos honom igen så det blev inte så sent.
Jag kollade på tv medans Älskling packade han åkte till GBG idag med klassen.
Det va allt om gårdagen.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0