Söndag!

Idag har det bara varit mysdag med älsko<3

Vi har inte gjort så mycket är i Rödeby ikväll hos mina päron har ätit jätte god middag och nu sitter jag och plugga in dem sista glosorna som vi har tills imon!
Har tränat i en timme idag med mycket duktig har jag varit!

Imon händer det inte mycket så meningslös dag jävel. Börjar 10:50 har en lektion sen slutar vi:D

SÅ MENINGSLÖST.

Sen blir det mys med älsko vi ska hitta på något bara han och jag var så himla längesen.
Tror nästan det bli en liten sväng ner till stumholmen för vi har ju hittat vårt favoställe. ÄR så himmla mysigt att bara sitta där med någon man älska mest i hela världen och den man litar mest på<3
Love you honey<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0