Nu var det ett tag sen!

Nu måste JAG skärpa mig med min blogg!
Måste börja skriva av mig lite så jag inte bara sitter och täner hela tiden.
Nu är det inte lång tid kvar till STUDENTEN det kommer att bli mega skoj:D
Allt börjar nu redan på Fredag med Mösspåtagningen wiie*
Ska vara i skolan redan vid halv 10 snyggt klädd för att lyssan på Projektredovisningar sen blir det till att
träffa klassen någon stans att förfesta sen klockan 16.00 så ska alla studenter i hela Karlskrona träffas:D
Sätta på oss mössorna sen jävla är vi igång:D

Jag kan bara inte fatta att det är min tur nu att ta Studenten nu, det känns som att det bara va två åren Katinka tog studenten men nej då det är hela 5 år sen. Helt sjukt.

Men nu är det fan min tur och det ska bli så jävla skönt att sluta skolan:D
Visst jag kommer att sakna mina underbara lärare!
Gymnasietiden är den bästa skoltiden någon sin:!
Idag har det varit praktik började vid 13.00 och slutade vid 16.00 inte helt fel.
Och nu har jag varit ute och sprungit 4Km mycket nöjd!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!



Har inte så mycket nya bilder men det kommer kan jag lova!
Från och med idag ska jag skriva i min blogg varje dag!
Lovar detta!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0