Mösspåtagningen!

Den bästa dagen någonsin:D
Dagen börjar med att min mobil ringer för väckning klockan 06.00:(
Det va dags att börja göra sig i ordning jag hoppade in i duschen sen sminkade jag mig och tog fram min klänning och allt annat jag skulle ha.
Skicka ett sms till Jennie "ber henne ringa mig" , Hon ringde upp och frågade henne om hon och hennes pappa kunde hämta min Bag som inte var allt för lätt klarade verkligen inte bära den ner till Nella helt själv. Men Tack Jennies pappa för att han var så snäll att hämtade den:D
Sen bar det av ner till Nella för att fixa oss lite till.

Kl. 08.30 var vi  i skolan för att redovisa projektet som gick prima:) Lotta och Anna-Lena var jätte imponerade av vårat arbete. Känns mycket bra detta!
Sen klockan 10.00 gick jag jenny sofie jennie och helena upp på stan köpte var sin visselpipa:D
Sen gick vi ner till Hoglands och smuttade lite på Jennies fickpluntea:D Mumma v gott det va.
Nella Ida och Anna kom förbi och vi gick upp till henne för att börja festa. Wiie*
Klockan var nu bara 12.30 och vi skulle inte vara vid Törnströmskaparken förns kl:16.00
Men vi satte igång och roade oss ordentligt.

När klockan slog 15.00 gick vi bort mot TC för att fortsätta festa innan Tåget satte igång mot Rosenbom.
Hemma hos TC träffade vi nästan hela klassen.
Vi började gå bort mot Törnströmska där vi träffade alla andra Studenter<!!
Känslan i kroppen då går inte riktigt att förklara. Vi va så glada och onyktra!
Alla bara skrek och roade sig. Jag kan ju säga att jag inte har någon röst kvar. Och tinitus har jag också fått:(

Efter Tåget träffade jag Älsko och min bästit Andreas<3
Lika fulla och goa som vanligt.
Sen bar det av för att äta alla var så hungriga och sugna på att fortsätta festa.
Efter vi hade ätit fortsatte festen hemma hos TC.
Sen blev det utgång som tyvärr inte var kul alls:(







Men Tack alla underbara SMISAR för en grymt rolig morgon eftermiddag kväll och NATT
Verkligen en dag till minnes!!!

För vi ska ta studenten
För vi ska ta studenten
 För vi ska ta studenten
 Fy Fan va vi är BRA



Elin & Sara



Paula , Ida & Nella




Krizz



Här börjar vi alla bli riktigt dragna


Mi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0