Monday!

Idag har jag inte gjort allt för mycket.
Somnade inte förens klockan 03:00 inatt och gick upp klockan 06:00 ingen höjdare jag va helt slut.
Hade ingen röst idag heller fan jag blir snart galen av att vara tyst hela tiden.
Åkte in till stan hem till Patric åt lite frukost kollade på Vakna med The Voice.
Bestämde mig runt halv tio att jag inte skulle gå till skolan. Va så trött och hängig så jag sket i det. Ska skriva mitt prov imon istället.
Klockan 10:00 kom lilla bellabus in och hälsade på. mys pys blev det.
Sen gick jag och la mig en stund när Mamma Hannah skulle nana Bellan.
Gud så skönt jag sov.
Och patric satt och kollade på reprisen av Robinsson.
Sen vaknade jag av att Patrics mamma kom in och skrek att det va någon som hade ramlat ( Hoppat) från en ballkong från typ 4 våningen brevid Patrics och deras lägenhet:(
Ambulansen och massa poliser kom.
Det va jätte obehagligt ska jag vara ärlig så stod jag faktiskt och grät.
När Ambulanmännen hade sprungit fram till HAN/HON la dem bara ett stort täcke över Honom / Henne  och då fick vi bekräftat att HAN/HON var död:(
Fy jag kunde bara inte fatta att det va sant.
Just nu förtillfället vet vi inget mera men det lär nog stå i tidningen imon.

Hoppas du får ett bra liv dit där du hamnar nu.
Även fast jag inte känner människan så lider jag verkligen med dem närstående.
R.I.P

Nej nu ska jag ut och röra på mig lite har ju bara suttit inne hela dan.
Nu när solen är framme så får jag passa på att gå ut:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0