Lördag!

Idag gick älsko och jag upp vid 08.00 för att jag skulle öva på att sjunga i Fredrikskyrkan för jag ska sjunga på Kaspers dop imon:)
Va jätte närvös och trodde inte att jag skulle klara av att ens öva men efter älsko hade lugnat ner mig så gick det som en dans:)
Runt 08.30 så va jag klar då gick vi upp till älsklings lägenhet för att jag skulle göra mig iordning för jag skulle börja jobba klockan 10.00:)
Jobbet gick mycket bra idag, många turister på besök så det var mycket att göra hela tiden! Sånt tycker jag är jätte skoj.
Sen gick jag och träffade älsklingen Jennie för vi skulle gå på stan och kolla student presenter, gud va fattig man kommer bli nu direkt när min lön kommer för alla pengar kommer att gå till studenten och alla presenter!
Men det är det värt:)
Blev inte så att jennie och jag kollade så mycket för vi va dö trött båda två gick bara och släpade fötterna i marken!
Sen innan Jennie skulle ta bussen hem så träffade vi på Andreas:) Som va på väldigt gott humör. Han berättade att han skulle till Boda ikväll och supa:)
FAn jag ville så gärna hänga med men efter som det är dop imon så kan jag ju inte vara bakfull eller trött!
Får ta det en annan gång helt änkelt sen är det ju ganske många fester framåt innan studenten.
T.ex. är det BALEN på Fredag som kommer bli en kanon kväll ska givetvis gå med min Patric och vi kommer att vara så fina.)

Kom gärna och fotografera oss så bli vi himlans glada:)

Nej nu orkar jag inte skriva med ska hoppa i säng nu för att jag ska orka med morgondagen:)

Natti Natti

Minna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0