Hej hopp!

Idag är jag glad !
Mycket vackert väder varmt och skönt.
Vaknade vid 09:30 idag kändes kanske skönt att kunna sova ut lite.
Gick upp gjorde en jätte god frukost plus Caffe´. Sen gjorde jag mig igordning för att gå till skolan klockan 12:00
Hade min redovisning om min APU som gick jätte bra, och nu är det entligen över har min sista praktik imon ganska skönt måste jag säga att sluta jobba gratis och börja jobba på samma sälle och få betalt istället.
Jag trivs mycket bra på turistbyrån träffa så mycket folk hela tiden och galna turister:D haha

Ikväll blir det en träningsrunda sen plugga på mitt sista prov som jag ska ha imon innan praktiken som börjar klockan 09.00. Hem och packa för imon med lir party plus utgång med alla studenter:) Wiie nu är det i full gång.
Längtar så fruktansvärt mycket.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Skriver kanske lite innan jag somnar.






Puss på er alla!!!


Vi är inte helt normala när vi fest men kul har vi som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0