Dagen efter!

Vaknade och kände efter om jag var så dålig!
Men saken va den att jag var inte bakfull alls utan hade bara lite små ont i kroppen ingen fara alls.!
Det första jag tänkte på va Fan va kul ikväll blir det fest igen för underbara Nella.. 
Jag gick upp tog ett jätte skönt bad och bara njöt hade ju ont i mina öron för jag har ju fått tinitus sen mösspåtagningen så det vara skjuter hela tiden:( inte alls kul.
Jag går upp ur badedt och och gör min iordning för att träffa brudarna på stan klockan 15.00. 
Sen ringer min mobil innan jag skulle gå och det va mamma.
Då upptäckte jag att jag inte hade någon röst kvar. Jag kunde fan inte säga något kan bara säga en sak fy fan för att inte kunna prata.(
Men men jag gick ut på stan träffade my ladies och köpte jätte fina presenter till Nella:D
Glad blev hon med kan jag säga:!
Gick hem till Patric igen gjorde mig iordning igen för att vi skulle gå ner till Nella.
Patric och jag kunde inte stanna så länge för vi skulle på Middag hos hans syrra:( 
Men vi gick dit ocg umgicks en stund:D
Jätte skoj älskar mina vänner så.

Patric och jag gick igen lite innan 21:00 Åkte tills hans syrra Hannah:D
Hade jätte mysigt där.
Kan ju bara på peka att jag blev mobbad för min röst av alla.,!!! Inte så skoj.,
MenMen.

Nej nu orkar jag inte skriva mer om Lördag.
Puss på er alla. 

 
Grattis till underbara Nella<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0