09:10

Hej på er alla!
Nu sitter jag på min praktik för näst sista gången:D
Ganska skönt om man tänker så.
Idag va jag skit trött ville verkligen inte gå upp, men mamma bara skrek på mig så jag fick
ta och krypa upp ur min varma och sköna säng.
Nu sitter jag här på Turistbyrån och det finns inte så mycket att göra än.
Idag ska jag jobba mellan 09:00- 17:00 Ganska lagom men jag kommer att vara dö trött när jag kommer hem.
Imon är det ingen vanlig dag för imon är det mösspåtagningen moch det kommer att bli mega skoj:D
Kommer att vara i skolan imon kl. 09:30 för att ha projektredovisning en bli det nog att för festa lite innan vandringen till Rosenbom,
Efter Rosenbom så blir det Klassfest hos TC :D Wiie*
Sen klockan 00:00 bär det av till Fridace:)
Och min bästa vän Jennie har fixat in oss på Gästlistan så det blir gratis för vår del!!
Kan ju inte blir så mycket bättre:D

På lördag blir det fest på Nella hemma hos henne:D Wiie*
Kan ju verkligen kalla detta en PARTYHELG:D

Ikväll blir det en joggingtur runt Karlskrona och igår var det runt Rödeby:D
Helt sjukt skönt är det att jogga:D
Jag är som en helt ny person jag rör på mig hela tiden och är nästan glad varje dag:D
KAn inte bli så mycket bättre.

Nej nu ska jag jobba vidare!
Ha en toppen dag
Puss& Kram
<3<3<3
Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0