Torsdag"

OjOjOj!!
Just nu är det så mycket att göra och jag hinner ju inte ens med mig själv.
Det är därför jag inte har skrivit på länge:( Tråkigt.
Nu sitter jag här i min säng och kan inte sova. Jag har ju vänt på dygnet nu på senaste inte alls bra Martina!!
Men så är det nu när det är Studenttider och allt. är ju nästan ute varje kväll och bara partaja.
Imorgon fredag blir det att åka in till stan ganska tidigt för att tömma mitt skåp i skolan. Kila upp till älskling lämna mina saker där sen sticka up på stan för att shoppa något till Maskeraden som vi SMIS klass ska till på lördag:D Har inte en blekaste aning om vad jag ska klä ut mig till."! Får snart damp på det.
Menmen."!
Sen efter shoppingrundan med våra vacka studentmössor så blir det att åka ner till SWEDEN ROCK för att träffa massa goa människor.!!!
Jennie kör så jag och Sara kan festa på gärnet:D Wiie*

Kommer nog bli en mycket lyckad dag och kväll.
Sen när vi kommer in till stan igen ska jag kila upp till älsko och krypa ner  och lägga mig:S<3
Mysigt älskar verkligen dig Patric du är det bästa som har hänt mig<3




För vi ska ta studenten!

Fy fan va vi är bra!

Kommentarer
Postat av: Jennie

FY FAN VAD VI ÄR BRA !!!!!!!

2009-06-06 @ 15:28:24
Postat av: Ida och Kasper

Hoj hoj!! Har du varit på Sweden rock? Det va nytt? Hoppas du får en bra student imorgon. Lyhcka till!!

2009-06-09 @ 21:29:26
URL: http://plajan.se/ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0