Tillbaka til skolan;(

Ja idag vaknade jag av att väckaklockan började ringa vid 6, och min första tanke va bara att jag vill gå och dö.... somnade vid halv tre i natt så jag va ju lagom trött:( Usch och fy tänkte jag och gick upp för att göra mig iordning;( haha
Kom til skolan lite innan 8 träffade alla mina underbara filurer;) mkt skoj;)
Sen blev det till att ha lektion fast det blev typ inget av det;) haah på religionen skulle bara lille-mor ha in böckerna sen slutade vi typ;)

Jag och Jennie gick MC maten i skolan är ju ingen höjdare:( hahah
Alltid lika kul med dig gumman<3 tack för att du lyssnar på mig och jag lyssnar alltid på dig ska du veta min lilla snuttis;)

Sen tog vi bussen ut till Citty Gross för att hämta Jennies och hennes pärons bil för att vi skulle åka ut till Jespers grav som jag har fått reda på att han skulle ligga ute vid agerum men det va ju helt fel vi gick nästan där ute i en helv timmen sen kom det fram en jätte trevlig man och frågade oss om vi behövde hjälp;) hahah pinit;) Och sen sa va att vi behövde;) Men givetvis  fanns det ingen Jesper där ute:( utan han ligger vid Wämö:( Jag blev så arg och besviken på mig själv;(
Förlåt:(

Hade en mycket bra dag med dig jennie idag;) Du är bäst;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

naaw gullig du är gumman ;) Älskar dig vännen <3

2009-01-07 @ 14:46:39
URL: http://jennniie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0