MHMH!!

Ja idag är det måndag!!
Vaknade vi 11 tog en jätte skön ducsh sen gick jag ner till patric för att väcka honom och det va inte det lättaste;) haha
Sen tog vi bussen in till stan där jag mötte upp Nellan:)
Vi gick en snbbos till gina sen komm Jennie me in till stan:)
Gick runt lite överallt för att hitta en fin klänning till mig till att ha på nyår;( men tror ni att jag hittade någon ??NEJ
Däremot hittade jag två jätte fina Bh:ar en bolero öronhängen och en smink väska:)

Vi träffade även Micke,Kim Ricky och alla andra på stan med:) Va så kul!! Vi gick till LOtus och åt lite Kina mat jag Nella och jennie som har partat om att vi har varit så sugna på det;:) Gott gotti gott gott:)
Jag fick så dåligt samveta när jag vaknade i  morse att Jennie fick betala hela Taxi resan hem i fredags så jag bjöd  henne på maten sen ska jag nog köpa något mer till henne för det va ändå jag som skulle ha behöft betalat BÖTE:(

Men det blev en mycket skojig dag med mina underbara vänner<33
Älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Neeeeej. DU behöver inte köpa nått mera sa jag till dig jue !

2008-12-30 @ 07:03:13
URL: http://jennniie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0