Julafton:)

Wiie* Idag är det Julafton:)
Jag älskar den:) julen är min den årstiden jag tycker om mest för det är så härligt med alla julmusik alla julsaker och alla är så trevliga:)Vart man än är och går så säger alla GOD JUL:) Man blir så glad över det:)
Ja om några timmar kommer Patric hem till mig så ska tomten komma sen blir det att åka till patrics slakt och vänner för att äta julmat och får fler julklappar:)
Jag har önskat mig en jävla massa så jag hoppas att det är något jag får som jag har önskat mi!!!

Får tyvärr inte träffa Katinka idag lite synd men hon kommer hem hit när Patric och jag åker:( Lite synd men vi kommer ju att synas på Juldagen:)

Juldagen blir det till att festa gärnet med mina Underbara vänner kan ju inte bli bättre:)
har äntligen köpt biljetten till pirren till Juldagen så nu kommer jag med in super bra!!
Förfest bilr det sen in till stan med Taxi runt 00.00:) SUPER:)

Men nu får jag önska er alla en Riktigt GOD JUL<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0