Jul lov<3

Nu har jag äntligen jul lov:Gud va skönt det ska bli!!!
Och bara 5 dagar kvar tills jultomten kommer:) Wiie**

Idag mötte jag nellan vid halv 8 för att gå ner och kolla på spökbollen:)
Vår klass ägde och utklädingen va ju bara bäst:) Dom va utklädda till mördasniglar:) haha såå ägda:)



Anna som en mördasnigel:)





Jessie:)




Just ni sitter jag vid datan och har inte allt för mycket att göra:(
Väntar på att mammsen ska ring och vi ska gå på stan och handla de sista julklapparna:)
Ikväll blir det mys med familjen baka lite och kolla på film kul!! va ju himmla längesen vi gjorde något ihop bara vi tre!
Det får väl plats en liten stund till att ringa älsklingen och sen kanske en lite pling till Moa för det blev ju inte av igår va ju å trött så jag somnade ganska tidigt!!


Jag själv som jag såg ut idag;) haha
Man kan ju inte alltid vara perfekt:) haah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0